Assalamualaikum wbt.



~Shopping material and Sharing knowledge~

Thursday, September 22, 2011

Jimat Minyak dan Melancarkan Enjin Kenderaan (SS7)

SS7 : Jimat Minyak dan melancarkan Enjin Kenderaan.
    


Alat ni serupa seperti yang berada di pasaran..harga pasaran RM199.

Saya jual pada harga yang amat berpatutan.

kenapa murah? Saya beli product ini terus dari orang yang membuatnya.

Fungsi sama seperti yang ada di pasaran.

Yang pasti, saya berani memperkenalkan produk ni kepada kengkawan sebab saya dah cuba untuk kenderaan saya dan nyata ada perubahan yang amat ketara dari segi kelancaran enjin.

Harga Pasaran : RM199

Harga saya jual :

1 unit = RM90
2 unit - 5 unit = RM80 / unit
6 unit - 10 unit = RM70 / unit
11 unit ke atas = RM60 / unit

Cadangan saya : beli 1 unit untuk kegunaan sendiri dulu. Sekiranya berpuas hati, boleh beli dan jual kepada kengkawan.

Kat mana nak cucuk SS7 ni ? Kat tempat pencucuh/lighter dalam kenderaan.

Untuk memastikan produk ini berfungsi dengan baik, produk telah diperiksa sebelum dipos/dijual.

Oleh itu, semua produk yang telah dijual, tidak boleh dikembalikan.


Nak cuba? Boleh SMS kat BiD.
ni no hp BiD :  017 -595 1069

Selamat Datang

Assalamualaikum SELAMAT DATANG TETAMU ONLINE Online Users